wtorek, 29 kwietnia 2014

''Stereotypy''

''Stereotypy'' 



  
Szara masa trze chodniki. 
W umyśle skowyt dziki. 
Zakodowane sztuczne uniki. 
Ludzie jak podatne 
Na kopnięcie kamyki. 

Przeszkody jak na wertepach. 
Strach przebija człowieka. 
Rodzisz się, stereotyp czeka. 
Oryginalność gdzieś ucieka. 

Boisz się co powiedzą inni. 
To oni są sobie winni, 
Że nie byli tacy zwinni, 
By pójść własną drogą, 
Bo byli zbyt naiwni. 

Schemat trzyma istotę. 
W głowie tworzy głupotę.  
Nie będzie czasu potem, 
Aby zmienić to z powrotem. 

Nie idź na ugodę, 
Aby mieć wygodę.  
To nie znaczy 
Mieć swobodę. 
Nie taką masz urodę.

Wpajają durne tezy, 
Nieprawdziwe hipotezy, 
Łatwo przyswajalne srezy. 
Gadanie pozbawione wiedzy. 

Teraz słuchaj człowieku. 
Zażyj szybko tego leku, 
Jakim jest szaleństwo 
Młodego wieku. 
Nie ograniczaj się  
Do cichego jęku. 

Zacznij trybić. 
W życiu nie chybić. 
To ludzkość trzeba winić. 
Dobry pomysł 
Na byt rozkiminić. 

Oryginalność to podstawa, 
Nie mówi tego żadna ustawa. 
Życie to po trochu zabawa. 
Nie pędź na komendę, powaga. 

Bądź wolny jak kot. 
Wskakuj na swojski płot. 
Na własną ścieżkę zwrot. 
Różnych myśli splot. 

Zawsze sięgaj po Swoje. 
Po obfite w inwencję napoje. 
Po bujnej wyobraźni zwoje. 
Chwytaj marzeń mieszkankę, 
Aby Twoje życie 
Było na serio Twoje. 

Wyciągaj wysoko ręce. 
Bo wiem, że chcesz więcej. 
Po ambicje, do zbioru 
Myśli, w podzięce. 
Bo wiem, że jest takie miejsce 
Gdzie nie będziesz 
Stał w rządku na prostej kresce.

Gifza 

http://pl.memgenerator.pl/mem-image/zniszczmy-stereotypy-pl-ffffff

19 komentarzy:

  1. Fajne :) Podoba mi się :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite..bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy i przydatny post :)
    http://lifemizip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem :))

    Zapraszam do mnie na nowy post http://maadeleinefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ;)

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, genialne po prostu odjęło mi mowe :o
    Życzę miłego dnia :)
    http://julieeettee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję, liczę na rewanżyk, jeśli spodoba się Tobie u mnie. :)
    zapraszam: www.raspberryandhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie piszesz, ilekroć tu wejdę zaskakujesz mnie swoją weną twórczą. Uwielbiam czytać Twoje posty, postaram sie wpadać tu częściej ;)
    http://meandmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniały tekst piosenki nie umiem tego opisać odjęło mi mowę naprawdę wspaniałe <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń