czwartek, 1 maja 2014

''Magia słowa''

''Magia słowa'' 


Otwieram oczy. 
Rzeczywistość za mną kroczy. 
Strumień świadomości  
Moje myśli teraz moczy. 
Pali marzenia niczym 
Oddech smoczy. 

Bezwzględne usta, 
Wypowiadają słowa, 
Które nie wpadają 
W moje gusta. 
Między szarymi 
Blokami miasta, 
Widzę: Światła 
Wiązka jasna. 

To nadzieja na to,
Że życie się dobrze potoczy. 
Patrzy prosto w moje oczy. 
Mam wyraz twarzy sroczy, 
Chciwy i ochoczy. 

Chcę dotknąć jej. 
Obudzić się jutro w niej. 
Poczuć odnowiony 
Stan myśli mojej. 
Pragnę pozbyć się 
Głupoty nieswojej. 

Uderzają we mnie 
Ambicji pioruny. 
Słyszę dźwięk 
Uspokajającej struny. 
Łączą się dwa  
Odległe bieguny. 
Jestem na dnie 
Błogości laguny. 

Biegnę w stronę światła. 
Rzeczywistość nie jest 
Taka łatwa. 
Logiczna i wątła. 
Wyobraźnię i magię rapu, 
Wrzucę do jednego kotła. 

I tak nagle dostaję olśnienia. 
Chęć charyzmy płomienia wzniecenia. 
Ze sobą czegoś zrobienia. 
Przyjemność jaką czerpię z tworzenia. 

Skrzydeł dostaję. 
Prosty przekaz uznaję. 
Teraz wszystko czaję. 
W nieprzerwanym 
Transie nadaję. 

Słowa łączą się w całość, 
Tworząc doskonałość. 
To o szczegóły dbałość 
Oraz wybujałość.  

Mów to co chcesz. 
Manifestuj siebie, 
Z nikim się nie mierz. 
Temat masz, 
Na papierze solówkę grasz. 
Cały świat jest nasz! 

Mów o problemach. 
O ludzkich dylemach. 
O na sercu ciężkich kamieniach. 
O okrutnych pomówieniach. 

Kieruj się własną pasją. 
Niekłamliwą sesją. 
Zajmij się swoją emisją 
I prywatną wizją.

Gifza 

http://files.moblo.pl/0/8/52/85292_rap.jpg

7 komentarzy:

  1. Przepiękne <3
    Zapraszam do mnie ;)
    http://julieeettee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie : ) . Czekam na kolejny post . Pozdrawiam i życzę miłego dnia !
    + Obserwacja ? , daj znać u mnie : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamietaj zeby pisac na 16-stki :)) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej jakie piękne. sama uwielbiam i kocham rap.

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń